VirusAlert.nl logo
  25 april 2017 Blog | nieuwsbrieven | alerts | links | faqs | partners | adverteren | perskamer | colofon | contact
Inloggen:
Twitter
Zoeken ? Powered by Google
Titel:
ESET NOD32 V6: Beveiligingsexpert SpicyLemon ontwikkelt als eerste product activated marketing gecombineerd met augmented reality in Nederland
Rubriek:
Virussen
Datum:
13 februari 2013
Bron:
(c) 2013, VirusAlert
Bericht:

In een campagne om de nieuwe beveiligingssoftware ESET NOD32 versie 6 onder de aandacht te brengen, introduceert SpicyLemon als eerste in Nederland product activated marketing in combinatie met augmented reality. “Om ervaringen en een positief gevoel te creëren bij ons nieuwe product’, aldus Nienke Ryan, managing director van SpicyLemon.

Onderdeel van de campagne is de AVNOD32 app die Augmented Reality, computergemaakte beelden die worden toegevoegd aan de realiteit, met het winnen van een prijs combineert. “Een innovatieve manier om een product en merk (verder) in de markt te zetten.”

Klanten van SpicyLemon, exclusieve distributeur van ESET NOD32, ontvangen een flyer die ze kunnen scannen met de Arnod app. Via augmented reality kun je kennis maken met de features van het nieuwe product. In de app kun je een film bekijken waarbij het product de strijd aangaat met cybercriminaliteit en virussen. Vervolgens kun je bekijken of je een prijs (iPad mini of Samsung Galaxy tablet) hebt gewonnen.

Experience advertising

SpicyLemon zet experience advertising in door middel van product activated marketing. Nienke Ryan: “Je kunt de app pas activeren als je een trial, een activatiecode, voor ons nieuwe product aanvraagt. ”

De online beveiligingsspecialist richt de campagne vooral op de huidige klanten. Nienke Ryan: “Onze klanten zijn de ambassadeurs van onze producten, van ons bedrijf. Zij zijn het beste visitekaartje. Als de klanten enthousiast zijn, dan bereiken we via hen een groot publiek met deze actie.”

Innovatief en vooruitstrevend
Nienke Ryan geeft aan dat bij de ontwikkeling van de campagne de filosofie van SpicyLemon een grote rol speelde. “Wij willen innovatief en vooruitstrevend zijn en zetten de nieuwste en beste technologie in als het om online beveiliging gaat. Dat willen we ook in onze communicatie uitstralen. Alle deze elementen komen daarom terug in de campagne. De augemented reality ondersteunt ons product dat innovatief is in de digitale wereld. Deze aanpak is nieuw te noemen. Zeker in de wereld van internetbeveiliging.”

De campagne is alleen gericht op de Nederlandse markt. De AVNOD32 app is gratis verkrijgbaar in zowel de App Store als Android Market.


Reactie plaatsen, log dan hier in
Link:
Website AVNOD32.NL
Advertentie:


 Reacties op dit bericht:
Er zijn nog geen reacties.

 Uw reactie:
U bent niet ingelogd dus kunt niet reageren op dit bericht.


© 2001-2017 VirusAlert.nl. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer/PrivacyVirusalert is wordt doorontwikkeld door *Online Marketing Bureau - Springstof Marketing & Zoekmachine Marketing Bureau - Dutch Consultants RSS